andika Information of moving

By andika - May 31, 2016




andika お引越しのお知らせ
 
I am pleased to announce that 'andika poses' [pose and animation shop ] is going to move out from Serena Siesta SIM . I will be in business at Serena Siesta SIM till 31st of May (TUE) in JPT.
 
I appreciate Serena Siesta SIM and the owner for taking such good care of my since i had opened.
 
Though i am planning to open new mainstore at the third week June(Sun), I am still getting ready and the schedule may change.
 
New location and more details will be announced at andika website and group notice later.
 
Thank you so much.
andika poses,
LinDa.
 
海があり心地の良い風が頬を撫でる白い島
serena siesta SIMを離れることになりました
 
随分お世話になりました
随分笑顔になれることを沢山頂きました
ありがとうをニッコリと
 
日本時間5月31日をもってserena siestaでの営業は
終わりです
 
新しい場所はandika website とグループノーチスなどで
お知らせいたしますね•.¸¸◟(˘͈ᵕ ˘͈●) 

ただいま 準備中

目安は6月の中旬あたり それでも準備が出来次第ですので
前後するだろうなあ と相変わらず呑気に(笑)

どうぞ よろしくお願いします


   

  • Share:

You Might Also Like

0 コメント